Bailey's

Hej!

Idag har jag inte kunnat skriva några inlägg! Jag har ju inte bloggat så länge, men är det normal att det krånglar så här mycket? Det började i natt efter jag hade skrivit det senaste inlägget och sedan har det bara fortsatt.

Vi har haft det bra idag. Dennis bror har en hund, Lady, som gärna vill busa med andra hundar. Så jag och Dennis åkte ned med Baileys, vår hund och lät dem busa av sig. Och som de busade. Baileys  långa tunga hängde ned från munnen som en slips när de var klara...
Hundar är bra underliga ibland. Det kan ju inte vara särskilt smaskigt att slicka i sig en annan vovves kiss? Likaså när de äter bajs, det är ett märkligt beteende. Jag menar, han får ju mat så han kan ju inte vara hungrig. Men det låter ekonomisk i och för sig. Hehe..
                                        
                                     Förbannat söt är han, men ganska snuskig alltså. Han kanske är i kiss och bajs -åldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0