Förlåt...

Ursäkta för den kassa uppdateringen. Min inspiration har varit lika med noll. Och så har det varit lite turbulent på hemmafronten, min sambo har fått ett enormt lockande erbjudande. Berättar mer sedan, när vi vet mer. Vad gäller tecknandet så börjar jag med något, men sedan så inser jag att jag inte känner något för teckningen och då känns det som att det är kasta energin i sjön. Onödigt.
Vet ni hur jag fick inspiration till den här? Jo i morse gick jag upp, och slogs av tanken att mitt hår verkligen såg ut som ett fågelbo. Ruffsigt och tovigt, på grund av att jag vrider och vänder på mig tusen gånger när jag har ont. Inte fint, men det gav ju upphov till den här teckningen. Hos dig stannar jag kvar, kallar jag den. Fågeln blev lite bättre än tidigare försök tycker jag nog. Den här är bara ritad med blyerts. Min fineliner är slut, katastrof! Får nog införskaffa det snarast. Att ha material ger ju lite mer inspiration, tycker jag ;) Jag har lite roliga ideér, får se om jag inte bara kan visualisera utan också klara av att realisera dem också. Kommer kanske snart!
Tack för peppningen, ni fina, fina människor! Ni gör det värt att blogga ♥
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Beautiful! :D

2010-09-03 @ 11:03:56
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vilken superfin bild! Du är så sjukt duktig :)



Det där erbjudandet vill jag höra mer om, nu blev jag nyfiken!



Kramar Ida

2010-09-03 @ 12:54:04
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Wow, du målar otroligt. <3

Kramar

2010-09-03 @ 18:20:39
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du är helt galet duktig! Önskar att jag kunde rita som du... :)

2010-09-06 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0