En snel hest

Hoppas allt är bra med er en så vacker dag som denna! Hösten är underbar så länge solen skiner och marken är någorlunda torr. Alla färger, det är otroligt.  Jag finner mycket inspiration i naturen och säsongernas olika färger.
Idag har jag varit hos doktorn och ärligt talat gråtit lite. Jag är otroligt känslig och emotionell (önskar jag vore lite mer hårdhudad ibland), men det känns bättre, så nu är det slutlipat för idag!
.
Jag glömde ju bort att jag hade börjat med den här. Jag fick ju önskemål om att jag skulle rita en häst, så då började jag på den här araben, hon är dock en korsning har jag bestämt ;) och nu har jag gjort klart den. Vad länge sedan det var jag ritade en häst, herregud.  Ursäkta dröjsmålet, men jag glömmer tyvärr grejer hela tiden. Om ni vill något och ni inte fått respons, kommentera igen och påminn mig! Vad det än må vara ni vill, så skiter jag inte i er, bara glömmer.
.
.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hästen är verkligen superfin! Ritar själv ofta hästar men har väldigt svårt med proportionerna, men du lyckas skitbra!



Tycker verkligen om din blogg jättemycket, hoppas att du fortsätter att rita och måla så fina bilder!

2010-09-08 @ 17:37:04
Postat av: Mia

Tack så mycket Kajsa!! Ska fortsätta så länge jag finner inspiration. Men tack vare underbara människor som du kommer jag fortsätta att inspireras och vilja bli bättre. Tack! Stor Kram// Mia - MySketches

2010-09-08 @ 18:01:34
URL: http://mysketches.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Du är inte bara grym på att måla porträtt. Du kan dessutom teckna hästar också. :)

Kram

2010-09-08 @ 20:56:36
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: sally

sV: några timmar :o

för mig skulle det ta dagar haha :d

skit duktig är du iallfall. KRAM

2010-09-09 @ 15:20:48
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/
Postat av: sally

sV: det är bara bra med mig själv då? :)

2010-09-09 @ 15:21:19
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0