Söt tatuering

Jag och min sambo satt och tittade lite på tatueringar och då fann jag den här. Vilken bedårande bild och fåglarna var otroligt söta. Jag har faktiskt ingen tatuering, har liksom aldrig känt något brinnande behov av det. Lite sugen har man ju varit då och då, men det är ju så definitivt. Ingen ångervecka där inte! Då ska det verkligen vara något meningsfullt och inget trendigt. En kompis till mig gjorde en skorpion(!?) i ljumsken och man kan väl säga att jag blev lite avskräckt. Hehe..
Jag måste säga att det finns många snygga och dessutom väldigt roliga tatueringar.
.
.
De här två tyckte Dennis var häftiga. Och visst var de det och jäkligt skickligt gjorda, men kanske inget man vill pryda SIN kropp med i all evighet, men roliga att titta på!
.
.
.
.
Varför vill man ha den här på magen, föralltid?!! Herregud, men lite rolig var den! Hittade väldigt många, småsnuskiga tatueringar men jag beslutade mig för att de kanske var lite väl obscena för den här bloggen. ;)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Riktigt läckra tatueringar, men jag avstår nog från att bära dem på min kropp.

Kram

2010-10-30 @ 12:10:05
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Blomman

Haha, vad roliga! Var har du hittat alla tatueringar?

2010-10-30 @ 17:53:13
Postat av: Nea

haha de finns aldeles för mycket tatueringar som man bara ser ut som en stort ? när man ser ^^

2010-11-01 @ 11:23:14
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0