Jag älskar Mac

Jag upptäckte precis en sak, jag älskar min Mac. Alltså älskar på riktigt.
Min sambo har en stationär PC, men gillar att lägga sig på soffan med min Macbook på bröstet och surfa.
Ibland, om man lägger lite tyngd på den högra delen av tangentbordet, så kan pilen flyga omkring hejvilt överallt. Pilen kan löpa lite amok. Dennis muttrar och svär åt min älskade Mac. Då händer det grejer inom mig. Likt en orkan som startar inom mig. Jag blir sur. Hur har han mage att klaga på en så underbar sak (jag har ju dessutom förklarat att han inte ska trycka ned höger sida!). Jag blir defensiv och tar ALLTID datorns parti. Ungefär lika lojal som om han skulle snacka skit om en familjemedlem. Hehe, jag älskar min Mac, nåde den som rackar ned på den. Okomplicerad och fungerar i princip alltid. Finns liksom alltid där, redo att stå till tjänst och öppna dörrar till inspirationen och berika mitt sinne. Vår kärleksrelation har varat i snart fem år och it´s still going strong! Once you go Mac (ändra uttalet lite) you´ll never go back!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, det är vi två om:)

2010-10-12 @ 15:53:51
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

Hehe samma här, eller blir sådär "eftermiddagsseg" varje dag, sen när kvällen kommer kommer man in mer i ett flow så att säga:)

Oh tack för fina ord

hoppas du har en fin dag!!kram

2010-10-12 @ 17:55:02
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0