Världens sötaste lilla vovve...

 Det är den här lilla vovven jag skulle vilja ha, jag tycker att de är så fantastiskt söta! Fick jag välja skulle jag vilja ha en vit liten plutt, men alla är ju förstås lika gulliga!!

 Min älskade lilla Valle dog för 2,5 år sedan, något jag fortfarande gråter och är mycket ledsen för.  Sknar honom något enormt mycket. Jag känner att det är dags för en liten hund igen, tänkte först att jag ville ha en liten Tibetansk spaniel. Min lilla Valle var en Tibetansk spaniel, men den kommer ju aldrig bli så som Valle var, så det är kanske bättre att skaffa en annan ras.

 Det som är så gulligt med Pomeranianer (förut hette de dvärgspetsar) är att de ser ut som små björnar. Kramgoa och lurviga! Det är positivt att de är så små, då kan man ta med dem nästan överallt!


                 
                                                                                                                                      Bild: Black Orange's kennel

Kommentarer
Postat av: Josse

Ojojoj så söt exakt en sån vill jag ha urrgullig ;) fin blogg du har kram///Goooa

2009-07-24 @ 19:28:02
URL: http://goooa.blogg
Postat av: Ida

Åh vilka små sötisar! Jag kände en som hade två sådana förut, när de hette dvärgspetsar. De var så söta och snälla. Minns att den ena hette Pompe.



Jo jag är också blek i huden så jag bränner mig jättelätt och nyligen har jag utvecklat allergi mot solskyddsfaktorer, vilket inte är så bra. Var och köpte en idag på apoteket som de påstod skulle vara snäll mot känslig hud.



Vad roligt att du gillar min blogg :) Fick lite hjälp med designen för jag kan inget om det där. Ja hårfärgen har ju fått växlat rätt mycket nu, och det är på väg tillbaka till ljust. Men än så länge är det hälften-hälften, vilket inte är så vacker haha.



Hur mycket skulle du ta för fén eller den där andra tjejen (om du har dem kvar) eller båda två? Tycker de är jättefina!



Har lagt till dig på bloglovin, tycker du har en jättefin blogg!



Kramar Ida

2009-07-24 @ 19:29:55
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Sara-Louise

åå ja dom är supersöta...som en liten björn....

men min hund går inte av för hackor han heller :)



ha en fin kväll

//sara-louise

2009-07-24 @ 20:36:03
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag såg att det kom till en ny prenumerant så du gjorde säkert rätt :) Vad roligt att du vill följa min blogg.



Jag köper gärna de två teckningarna. Tycker att de var så söta :) Fast du måste själv bestämma priset först haha :) Men ungefär 300-350:-/st är jag beredd att betala för dem.



Jag är lite avundsjuk på alla er som kan rita så bra! Vill så gärna jag med, men jag är helt kass. Så jag köper in från andra istället. Gillar att det blir en personlig touch på konsten, än att man ska köpa från IKEA och Gallerix. Just ja, du får gärna signera teckningarna jag köper.



Kramar Ida

2009-07-24 @ 22:06:12
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Susanne

Åh, vilken söt en :)

2009-07-25 @ 13:09:09
URL: http://www.ziziblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0