På bättringsvägen...

 Hej!  Nu börjar jag bli människa igen! Jag har varit lite sjuk, är väl det fortfarande men jag börjar må lite bättre alla fall. Nu börjar jag kunna använda huvudet igen. Ordet "skallebank" har fått en helt ny innebörd för mig. Det känns bokstavligen som om det sitter en liten tomte och bankar skiten ur mitt huvudet. Livet är hårt. Hehe...

 Jag har märkt hur glad man blir av att läsa lite kommentarer! Tack! Känns tråkigt men samtidigt bra att veta att det finns andra som känner som jag och går igenom liknande situationer. 

Nu håller jag på att skissa på en teckning, en beställning skulle man kunna säga. Min systers pojkvän har världens snyggaste bil, en Nissan 350 Z och han vill att jag ska designa något till ett ledigt område på instrumentbrädan. Resultatet kommer jag att lägga upp sedan här på bloggen. Hans bil ser ut så här, fast den är lite snyggare i verkligheten! Fasen, jag skulle vilja ha en sådan! Synd bara att man är en extremt fattig student!


Nissan 350z



                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0