Städtant...

Ursäkta frånvaron. Internet här uppe på berget  har varit lite off!

Istället har jag passat på att städat! Jag har framförallt städat Dennis studio, en musikstudio alltså. Jag vill helst inte göra det det då det är så mycket tekniskt prylar som jag är rädd för att ha ned, ha sönder. Han har dessutom ganska värdefulla gitarrer därinne så det är lite läskigt! Men nu har jag i alla fall fångat in dammelefanterna som låg överallt därinne. Skönt! Det riktigt kvavt idag, blev riktigt varm och svettig bara av att städa!!

 Nu så håller jag på att peppa mig sjäjv att ta fram oljefärgerna och måla lite! Känner att det skulle vara kul! 
 
Återkommer snart!/ Kramar!


                                                       

Fin bild förresten, jag älskar gamla Pin-up bilder. De är så vackra och elegant! Ska nog ta och måla en egen någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0