Puppy love

Nu kommer något lite mjukare...En liten vargvalp. Eller heter det vargunge förresten, det är jag inte säker på.. Den här teckningen gjorde jag i alla fall till min älskling till någon födelsedag, tror jag! Fotot är från National Geographics fast det har jag inte kvar. Jag tror att det är flera som målat av samma foto tror jag, och det förstår jag för det var så gulligt! 

Åh, jag vill verkligen ha en liten valp!! En liten dvärgspets, synd att de är så jäkla dyra! 20.000-25.000 kr går en sådan liten nallebjörn på!


                    
                        Teckningen ritade jag med kol och grafit för ca 4 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tack! Gu va snällt!

2009-07-23 @ 18:49:26
Postat av: Ida

Tack, det är så hemskt när de lämnar en. Att förlora en hund måste vara helt förskräckligt eftersom de kommer en så himla nära, de blir ju en till medlem i familjen.



Jag vill berömma dig för en jättevacker blogg! Och vilka bilder du målar! Blev helt förälskad i fén som du har i headern och en bild på en tjej med stort lockigt hårsvall, fjärilar runt om henne och en kvist. Säljer du dem?



Kramar Ida

2009-07-24 @ 12:11:14
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Michaela:)

Det är bara att börja spara pengar! Jag tycker att du ska ha en liten gullig vovve!:D

2009-08-07 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0