Pizza..

Nu kom min D hem, med pizza! Hm, ingen favorit precis men den här var faktiskt väldigt god! Men jag äter inte en egen, det orkar jag inte! Den här var verkligen stor, men det är klart den kostade 90 kronor också. Han hade köpt den på ett nytt ställe, Yam Yam tror jag att det hette. 

 I kväll ska vi se på film. Bröllopsduellen tänkte vi se, jag har hört att den är bra! Hoppas!

                                      
                                                                            Ha en trevlig kväll!!





Kommentarer
Postat av: Angelica P

sv. haha håller med dig! tack så mycket :D fint du ritar förresten!

2009-07-18 @ 00:29:04
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0