Nu kliar det i fingrarna....

Nu håller det på att bli ett nytt inlägg...Detta var ju kul! Skulle ju vara ännu roligare om någon läste också... :)

Jag slänger in ytterligare en bild. Lika bra att berätta att jag finner stor inspiration i kvinnan, kvinnokroppen är otroligt vacker. Mjuka och böljande former.  Målar allra helst kvinnoansikten dock. Jag har alltid känt mig ful (så långt jag kan minnas har jag känt så) jag tror att jag undermedvetet skapar idealkvinnan, eller fantiserar om hur jag skulle vilja se ut kanske.  När det gäller förhållanden och kärlek så föredrar jag män, men när det gäller att rita så är det alltid roligare att rita kvinnor.




Kvaliteten på denna teckning som fotad är fruktansvärd, den ser faktiskt mycket bättre ut i verkligheten. Morgondagens projekt blir att scanna in lite teckningar....
    
Kramar// M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men GUUUUD har du ritat denna??



Jätte vacker!!!



Helt otroligt!



/Lisa Gårdfalk

2009-07-11 @ 11:37:30
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så duktig du är på att rita !

2009-07-12 @ 14:33:10
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0