Jessika

Jag älskar solskenshistorier. Jag är en sån där riktig sentimental typ." ...och så levde de lyckliga i alla sina dagar" Det är en mening som jag älskar, en bra saga måste innehålla de orden. Jag vill egentligen inte se något annat än feelgood filmer. Elände har man nog av i verkliga livet, det behöver jag inte se på film för att uppleva!

 När jag läste om den här "lilla" flodhästen så blev jag alldeles varm inombords. En familj hittade henne som en liten flodhästunge, övergiven, kämpandes för sitt liv. De bestämde sig för att de skulle ta hand om henne, se till att hon överlevde. De döpte henne till Jessica och hon har nu repat sig och mår bra. Hon går omkring i familjens vardagsrum som vilken familjemedlem som helst! Numera äter hon till och med middag med familjen vid bordet. Man bara..aaaw!




Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken härlig en! Fast jag skulle nog inte vilja ha den vid matbordet hehe.



Ja Bobby är världens sötaste :) Han ser helt crazy ut på bilden också.



Jag har också haft väldiga problem med bloggen. De håller säkert på att uppdatera någonting. Drygt, hoppas de är klara snart.



Tack vad gullig du är! Fast de där 10 kilona ska bort hehe :)



Då inväntar jag ditt mail!



Kramar Ida

2009-07-27 @ 20:18:29
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0