Hello!

Ok..detta var svårt, hur fasen ska man börja? Nu har jag alltså bestämt mig för att starta en blogg. Jag tycker själv att det är kul att läsa bloggar, så kanske kan min blogg förhoppningsvis tillföra något till bloggosfären.
Jag är en konstnärlig person som älskar att sjunga och skriva låtar. Ett annat stort intresse är att rita men även att måla. Tänkte inrikta mig lite på konsten (därav namnet), då jag brinner för detta för tillfället! Jag styrs mycket av hur pass inspirierad jag känner mig för stunden, så det kan pendla mellan musik och konst!
Jag är NYBÖRJARE på detta med bloggar men jag lär mig. Snart ska jag lägga in lite bilder! Kram på er!
C'est moi. Att figurera på bild är ingen favorit precis, kommer inte att hända så ofta..Hehe. Kanske delar med mig orsaken till det senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0