En snabb skiss...

Jag kände för att rita lite så då blev det denna snabbskiss. En lite lite putande dam, men hon är ändå vacker, tycker jag. Som alla andra kvinnliga motiv. Alltid lika vackra. Jag önskar att min verklighet vore lika vacker. Kanske en dag, ska försöka att inte förlora hoppet. En stor varm kram åt er och sov gott. Eller kanske god morgon? Kram i alla fall!



                                                  
                                                                 Denna teckning har jag ritat med kol....

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken fin teckning :) Du är så duktig!



Jag älskar också sagor. Har du sett Stardust? Den är nog min absoluta favorit. Men du har rätt i Drew Barrymore, hon är så himla duktig.



Ja sov gott så hörs vi imorgon :) Jag har satt över pengar till dig.



Kramar Ida

2009-07-28 @ 01:44:08
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Kelly

vill jättegärna se din Roy tavla! lämna en kommentar när du visar den! kramis

2009-08-03 @ 17:16:12
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Michaela:)

Du är verkligen jätteduktig Mia!:D Hälsa grattis till Dennis på Namnsdagen oxå:) Snart kanske vi kommer o hälsar på:D

2009-08-07 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0