En beställning..

En beställning som jag gjort eller rättare sagt håller på med, har inte gjort den där sista touchen. Finslipat detaljerna för att förbättra helhetsintrycket alltså. Jag är ganska nöjd med den. Tråkigt nog blir jag nästan aldrig helt nöjd med det jag gör men det duger! 

Hästar har alltid varit speciella för mig, på ett sätt min första kärlek. När de andra tjejerna på lågstadiet ritade hjärtan kring sin favoritkilles namn så skrev jag "I love Steve", jag skrev det precis överallt. Steve var min absoluta favorithäst på ridskolan. Åh, vad jag älskade den hästen! 
 Det första motivet jag ritade var faktisk en häst. När jag var några år gammal så satt jag i bilen, det hade bildats lite imma på rutan och då passade jag på och rita min allra första häst. Det har jag faktiskt ett svagt minne av även om jag har fått det berättat för mig! En dag ska jag nog skaffa mig en häst igen, jag kommer liksom inte över den kärleken! 


                            
                              Min teckning är ritad med blyerts/grafit och även lite kol.

Kommentarer
Postat av: Nikita

Åhå vad vackert!

2009-07-20 @ 22:34:32
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/
Postat av: valeria

gud vad snyggt ritat.! Du får gärna följa min blogg :)

2009-07-21 @ 07:47:08
URL: http://prinsessanvaleria.blogg.se/
Postat av: Emily

Sv: Tack så mkt. Du är otroligt duktig på att rita. Själv kan jag inte ens dra ett rakt streck.

Ha en bra dag!

2009-07-21 @ 10:10:43
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0