Detta var en present..

Hej bloggen! 
 Idag har jag och  älsklingen varit en sväng i stan, för jag hade ett möte. Vi passade även på att ta en sväng i skogen med vår fina vovve, det var riktigt skönt. Han blir skogstokig av att känna alla löpande tikars dofter. Väl hemma blir han sedan lite deppig, stackaren... Han ville nog träffa en trevlig liten tjej!

Var hemma en liten sväng hos mina föräldrar. Det var bara min mamma och Karro, min lillasyster hemma. Alltid lika kul att träffas, älskar dem så mycket! Ni måste hälsa på oftare!

 Det här Disney motivet har jag målat i olja till Emans födelsedag som jag berättade om i ett tidigare inlägg, bebisen som jag gjorde tårtan till. 


           Tavlan har jag målat med oljefärg på en duk.






Kommentarer
Postat av: Syster

Tack detsamma Mia! Härligt att du äntligen har startat en blogg. Ska bli så roligt att följa bloggen, speciellt eftersom vi inte ses varje dag längre. Uppdatera ofta tack =) Ses snart hoppas jag! Puss, Love you!

2009-07-16 @ 18:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0