Design...


Sitter just nu och försöker göra denna bilden till header men det är inte enkelt. Försökte klistra in adressen i stilmallen men det resulterade bara i att den befintliga försvann och även att headerplatsen försvann. Man blir ju galen! Inte har jag någon att fråga heller,  det är ju det som är så frustrerande!!!  Det är ju bara stopp, som en återvändsgränd ungefär! Ahhh! Så nu fick jag ut lite aggressioner... :)

 Ska pula lite med den ett tag till, sedan får jag väl helt enkelt ge upp för dagen!



Detta var ett utkast, den blev visst blå. Herregud vad ombytlig jag är! Undrar hur jag ska få bort det tomma området till höger om headern... Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0