Ännu en teckning..

    Idag har jag scannat in några teckningar för första gången. Jag har ju varit ganska förväntansfull och hade förväntat mig en mycket bättre bildkvalitet. Tji fick jag. Det blev värdelöst! Man fick med många fler detaljer när man fotade med mobilen. Ska det inte bli bättre med en scanner? Det var jag övertygad om. Jag valde bättre kvalitet efter några misslyckade försök och då blev de 20 MB stora!!! Varför kan inte jag vara ett tekniskt snille? Någon som har en aning om jag gjort något fel!?

    Nog om det! Jag har en dålig ovana. Jag påbörjar 50 olika teckningar och avslutar dem inte direkt utan jag börjar gärna på något annat. Denna teckning är en av dem. Jag är inte klar med den men jag lägger upp den ändå. 
Denna skulle jag gärna fixa till i photoshop när den är klar, lite rosa och blått skulle bli fint tror jag. Lite sagolikt skimmer skulle jag gärna vilja ha över den!.. Vad tror ni?



Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt otroligt så fin..

Tänk på att du är väldigt begåvad, det är inte många som har sån här talang.. Det ska du vara glad och stolt över.

Ha en bra dag. Kram

2009-07-15 @ 09:07:14
URL: http://mariiiaz.blogg.se/
Postat av: Alice

Gud vilken fin bild! Jag vill också kunna rita :)

2009-07-23 @ 13:18:23
URL: http://alicejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0