Vill flytta..

Ord kan inte nog beskriva hur gärna jag vill att vi ska bygga ett hus och flytta! Vi bor ju i ett ganska litet hus i skogen och den här sommaren har det var förjäkligt. Huset läcker som ett såll. Jag har en stor fobi. Jag är LIVRÄDD för spindlar, även insekter. Jag hatar dem. Verkligen. Det har alltid varit fullt av småspindlar här vilket är nog så skrämmande, men den här sommaren har det kommit in STOOORA spindlar. Senast i sovrummet då det satt en spindel som var 4-5 cm i diameter i taket. ENORM. Jag somnade med ångest. Och jag slappnar aldrig av. Spindlarna konspirerar mot mig. De springer alltid mot mig och skrämmer livet ur mig. Jag får ett psykbryt och står och gråter i tre timmar.

Jag låter säkert löjlig som bara den, men jag är verkligen rädd. Fast jag skulle vilja att vi bygger ett nytt fint hus i alla fall, spindlar eller inte...hehe.

 Jag tänkte lägga upp en bild på spindel i taket men jag inser att det skulle innebära slutet för bloggen, jag får panikångest bara att jag ser dem på bild, så jag skulle aldrig kunna gå in på bloggen! 



Kommentarer
Postat av: Ida

Oj vad jobbigt att vara så rädd för dem. Jag har också fobier, men jag klarar som tur är av att se mina monster på bild och tv och sånt. Men visst är de så att de konspirerar! Getingarna jagar mig jämt. Fattar inte vad jag har gjort dem faktiskt. Läskiga djur.



Kramar Ida

2009-08-09 @ 20:46:18
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0