Fina vidder...

Problemen med bloggen tycks aldrig upphöra, kan inte lägga upp bilder, får lägga upp lite foton då och då... Jag börjar verkligen gilla min kamera som jag fick av min älskling i födelsedagspresent! Det är en Nikon D40, det är en amatörkamera men å andra sidan är ju jag inget proffs. Väldigt bra att börja med! Men jag ska försöka gå in för det lite för att fota, för det är ju väldigt roligt!

Här var jag och älsklingen ute och gick med vår vovve igår. En jättefin väg inte alltför långt ifrån oss! Solen stekte och det var ca 40 grader eller liknande.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vackert! Kul att du är tillbaka igen :) Jag har skickat massa mail.



Kramar Ida

2009-08-06 @ 21:08:55
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Michaela:)

Vacker natur!:D han är så söt på bilderna!:)

2009-08-07 @ 12:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0