Övningskört..

 I morse var jag och pappa inne i stan och fick en körlektion. Jag fick det fantastiska tipset av en körskollärare på uppkörningen! Ta med handledaren på körlektionen. Visste inte ens att man fick ta med sig sin handledare på körlektionerna. Men vilken fantastiskt idé. Nu förstår ju även pappa det speciella "tänket" som han kanske inte har så lätt att verbalisera eftersom man kör på rutin efter så många år! 
 Det gick kanon och körskoläraren tycker att jag kör bra och trevligt (?!) men att det är lite detaljer som behöver finslipas som kan vara avgörande på en uppkörning. Som VAR man tittar. Framförallt vid korsningar, som jag vet är min svaga punkt!

 Känns bra faktiskt! Mina föräldrar är underbara som betalar körkortet åt mig, de lovade visserligen det när jag var liten, om jag inte rökte eller drack. Jag har aldrig rökt och bara smakat alkohol, men kommit på att det är inte min grej. Så jag höll ju min del av avtalet, så att säga. Men jag blir inte mindre tacksam för det!! Tack!!!

 Nu håller jag tummarna för Ida på www.eldnatt.blogg.se (varför kan jag inte göra klickningsbara länkar!!) att det går bra för henne när det är hennes tur! Världens gulligaste tjej btw! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vad gullig du är!



Du måste nog trycka in http:// också för att den ska bli klickbar.



Många kramar!

Ida

2009-08-17 @ 22:34:24
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0