Ny teckning...

Hej! Hoppas att allt är bra med er! Jag är fortfarande sjuk men jag ska in till Norrköping och gå på möte! Jag är så seg! Usch... det tar på kroppen att ha feber. Den ger sig inte riktigt..

 Men i alla fall, jag har orkat rita lite. Jag passar på, då skolan snart börjar och då finns det inte så mycket tid till sådant!
 Den här ritade jag igår, men den är inte riktigt klar än. Jag tror att hon ska bli brunett så småningom och så ska skuggorna fläskas på lite!

 Jag tänkte lägga upp den igår så jag fotade den igår, men den blev så gul (kolla på bilden längst ned) så jag lät bli. De är fotade med min Nikon så de är lite sneda, de låg visst inte plant. Detta gäller även bilden i inlägget innan.


                    
                     






                      
                        Gul va? Hehe.. artificiellt ljus

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gud så fint du fått till blusen!

Postat av: Alabama

Oj, vad duktig du är!

2009-08-29 @ 13:25:45
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Syster K

Helt otroligt fint mia! Du är sjuuukt duktig,inse det snart för första gången i ditt liv,din jävel! :) Ses på Måndag! Puss

2009-08-29 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0