Frågor

Jag har fått några frågor här i kommentarerna.

Hur jag gör undrade en tjej, och det är ju svårt att svara på, men det kommer upp ett inlägg vid senare tillfälle  om hur jag finner inspiration och hur jag går tillväga.

Om jag arbetar med tecknandet eller är designer.
Svaret är nej, jag är bara en student som ÄLSKAR att skapa. Jag tycker om att skapa i alla former. Vad som helst; musik, tårtor eller kanske en tavla eller en skulptur. Jag är en glad amatör, har inte gått estetiska programmet eller några konstnärliga utbildningar. Jag gick samhäll/ekonomi på gymnasiet. Jag har bara älskat att rita sedan jag var en liten oförstörd, liten tös ;)
Kärleken växte sig starkare när jag insåg att jag kunde rita hästar. Det, mina vänner var drömmen! Är en riktig hästtjej i botten och även om jag glidit ifrån hästarna, så saknar jag det.
Självklart är det en dröm att på något sätt arbeta med något kreativt, det känner jag mer och mer. Men i nuläget satsar jag på att bli sjuksköterska, när jag blir frisk vill säga. När jag kan använda hjärnan till mer än bara skallutfyllnad.
När tavlan blir klar undrade någon och den håller jag på med, lägger upp en bild idag på hur långt jag kommit!
Jag uppskattar alla kommentarer och jag håller på att svara på alla. Tar dock en stund då jag har fått SÅ många fina kommentarer!
Fick även några frågor angående beställningar. Är du intresserad av att beställa så kan du maila [email protected] för eventuella förslag, prisuppgifter eller andra frågor.
En kram till er och tack för all uppmuntran jag får av er.
.
Sorrow


Kommentarer
Postat av: Nikki

Dina bilder är ju underbara, du är så duktig fast du inte är utbildad. Jag är en amatör på estet programmet, jag förväntade mig att vara bra eftersom jag var bäst i grundskolan, men hepp alla är ju redan konstnärer och man får ångest och jämför sig, ditt sätt var nog bättre.

2010-08-18 @ 12:25:32
URL: http://flygandeapparat.blogg.se/
Postat av: Mia

Nikki:

Jag tror att det är jäteviktigt att inte tappa modet! Det kommer alltid finnas någon som är "bättre", många är SÅ mycket bättre än mig i bloggvärlden. Men jag tittar, låter mig inspireras och övar.

Knepet är att ta det som en utmaning, istället för att uppgivet ge upp!! Titta på dina klasskamrater, vad beundrar du och vad vill bli bättre på? Fråga hur de gör och öva! Lycka till!

2010-08-18 @ 12:51:13
URL: http://mysketches.blogg.se/
Postat av: jOSSA

Sv: Tack så jättemycket! Ja visst är vi, haha :)



Ingen orsak, säger bara sanningen :D



Kram :)

2010-08-18 @ 13:37:45
URL: http://josya.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

gud vad kul att folk vill beställa från dig, det förtjänar du :)

2010-08-18 @ 14:11:36
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Bubblan

Dina bilder är verkligen fantastiskt fina, men kan du inte prova att rida en häst och lägga upp den på bloggen också?

2010-08-18 @ 14:44:07
Postat av: Jasmine

Du ger hopp till oss, vi som också är amatörer. Jag älskar också att skapa. Dock är jag inte bra på att teckan människor. Skapar hellre abstrakta bilder med hjälpa av text eller av min egen konst (som du kan se skymtar av under kategorin "Kreativ").

Tack för dina ord.



Kram

2010-08-18 @ 20:05:09
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Ida

jo jag är svensk :O) men bor i Madrid numera och eftersom jag har vänner från olika länder så skriver jag på engelska på bloggen, hehe. du ritar verkligen sååå fint! man blir lite avis! jag gillar speciellt den här skissen med fåglarna i bakgrunden. Kram!

2010-08-19 @ 01:18:03
URL: http://madrida.blogg.se/
Postat av: Natta

Fin bild :D Kan du inte göra ett inlägg där du skriver hur du gör för att få in bilden på pappret in i datorn för du scananr väll? eller fotar du bara? :)

2010-08-19 @ 15:52:19
Postat av: semlan

du är verkligen grym på att teckna, tack så mycket för att du sätter upp dina "bilder" här på din blogg... det uppskattas! <3

2010-09-17 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0