Hej hopp! ...

Hej hopp, nu fungerade det!

Nu blev jag glad! Fler har beslutat sig för att följa min blogg och börjat prenumerera! Kul! Och tack förstås!!!

 I dag har jag och älsklingen varit ute och åkt Supra hela dagen. Dennis har ju alltid haft motorcykel, men hans balans och yrsel har gjort att det blivit lite farligt att åka MC. Så, som den affärsman han är, lyckades han byta sin MC mot en Supra (Toyotas "supersportbil")! Den är verkligen jätterolig. Den har targa (man kan ta bort taket ovanför förarsätet och det främre passagerarsätet) så det är ju nästan som en cab, fast man har valmöjlighet, vilket är bra.

  Det är faktiskt underbart att åka omkring i Supran med targan öppen. Jag tycker om att man känner alla dofter när man är ute i naturen och åker. Helt plötsligt börjar det dofta underbart av blommor eller kanske raps när man åker förbi en åker (eller bajs, som när man åker förbi Skärblackas reningsverk!) Hehe....not nice.

 Älsklingen är så stolt över den och med all rätt. Det lurar faktiskt över 300 hästar under huven, så herregud vad den går! 


                                 
                        
                                   Så här ser den nästan ut, fast den är klarröd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0