Sorgsen...

Hej alla!

 Ursäkta för min frånvaro. Allt känns bara jobbigt just nu.

  Min älskade sambo utreds ju för något, en neurologisk sjukdom eller något annat. Det är troligtvis allvarligt. Ingen läkare vet vad. Han har träffat ett gäng av läkare vid det här laget. Han har fått röntga hjärnan ett par gånger och idag så berättade en av läkare att de ett tag misstänkte cancer i hjärnan. En hjärntumör. Vi har alltså inte hört detta förut trots att han röntgades för 5 månader sedan. Ingen berättar något för OSS! Borde inte vi få veta? 

Den senaste misstanken är att han lider av epilepsi i kombination med något annat,  Parkinson eventuellt. Det är därför det är viktigt att jag klarar körkortet snart, han kanske inte får köra bil mycket längre. Han har vid några tillfällen drabbats av frånvaroattacker och svimmat. Jag har nästan ingen energi alls. All energi går åt att oroa mig för Dennis. Jag har INGEN aning hur jag ska lyckas med skolan när allt detta pågår. 

 Förlåt för att det blev ett deppigt inlägg men jag behövde skriva av mig. Kramar....

                                                      

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej usch vad jobbigt... blir så ledsen av att läsa. Håller verkligen tummarna för att ni ska få veta vad det är för något så att han kan få mediciner och bli bättre.



Jag har ju knappt börja nosa i teoriboken än så jag har jättemycket kvar att plugga. Måste lägga in hårdträning på det. Körningen känns bättre för mig faktiskt, men det är så mycket med att kolla i rätt backspegel och allt det dära. Hoppas att jag slipper en surgubbe/tant bara! Och att jag slipper fickparkera. Det tycker i alla fall jag är lite överkurs.



Då har du dina prov före mig. Får hoppas att det går vägen den här gången! Det är ju inte alls lång tid kvar.



Kramar Ida (och stort tack för alla goda råd)

2009-08-19 @ 12:53:48
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0