Spindel

 Ursäkta frånvaron. Jag har hållit mig borta av en specifik anledning. För mycket nedstämda inlägg drar ned hela bloggen, och en blogg ska förmedla känslor men inte enbart sorg, tycker jag. Försöker ta mig i kragen och rycka upp mig.  Tack för alla omtänksamma kommentarer. Ni ska veta att sådant verkligen värmer när det behövs som mest.  

 Idag har det regnat så jag har mest varit inomhus förutom promenader med vovven. Jag vet inte hur det har varit där ni bor, men här i Norrköping har det regnat katter och hunder (konstigt uttryck, eller hur!!?). 

 Såg på Topmodel och fick lite inspiration till teckningen nedan. De stackars deltagarna skulle posera med....EN SPINDEL! Jag säger bara stackars dem! Jag har en fobi när det gäller spindlar, kan jag ju säga. Men i vilket fall tänkte jag rita en sådan teckning där modellen har en spindel som klättrar uppför handen...uhuh.. Spindeln har jag inte ritat än..men den kommer...troligtvis..om jag vågar...


 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fint du har fått det på bloggen! Älskar färgerna :)



Hoppas att du börjar må bättre snart gumman. Jättefin teckning i alla fall, ska bli kul att se hur den blir med spindeln!



Kramar Ida

2009-08-22 @ 09:26:01
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Josefine

Finns det möjlighet att kunna köpa din teckningar, jätte fina verkligen! Vad skulle de i så fall kosta? :)

2010-05-30 @ 15:07:42
Postat av: Josefine

Hej, finns det möjlighet att kunna köpa dina bilder? Jätte fina verkligen! :)

2010-05-30 @ 15:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0