Armins bil...

Jag har kämpat med uppdraget jag fick av Karros kille Armin, att göra någon slags design som han kan ha på ett tomt utrymme i sin fina bil! I nuläget har jag väl gjort ca fem stycken olika, men jag har kastat  tre stycken! Jag har gjort denna och ett Nissans Z:a emblem, den senare gick tyvärr inte att scanna in! Men det är bara en cirkel med ett z:a i!
Ahhh...jag är inte nöjd. Det var så himla länge sedan jag ritade bilar, inte heller det jag är bäst på om man säger så. Loggor är jag väl inte heller helt hundra på!
Den är förstärkt i färgen i Iphoto, så den är lite mer blyertsfärgad i verkligheten.
Karro, din lilla svikers, jag väntade hela dagen på att du skulle ringa och sedan komma. Jag stod tre timmar och lagade mat och bakade en tvåtimmars tårta, sedan behagar inte damen att dyka upp? Hehe..jag skämtade det gjorde jag inte. Trodde att ni skulle komma och titta på teckningarna?
Jaja det gör inget!  Sov gott, jag älskar dig gumman!
Här är bilen...några detaljer kvar att göra bara! Grafitpennorna 6B och 9B på ett A4 ritpapper.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja det är väl klart, det är därför du ligger med på bloglovin. Ibland måste läsarna få ställa lite krav :)



Det verkar bli en kanonfin dag idag och jag ska jobba hela dagen... Sååå trist! Hoppas att du får roligare.



Kramar Ida

2009-08-09 @ 09:00:11
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Vilhelmina

Åh jag ritade också en bil någon gång, det var så roligt! :D Måste göra om det! Loggan är för övrigt riktigt snygg, riktigt bra 3D-effekt!

2009-08-09 @ 22:26:48
URL: http://www.vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0