Hypnotisk

Denna är målad med blyerts, akvarell och lite tusch. Hon är bara fotad med kamera, så det förekommer lite reflektioner bland annat på halsen och vid högra ögat, som dessutom verkar vara lite mindre än det är på riktigt. Så det kan bli. Dennis gillar henne faktiskt och tycker att att hon ser tredimensionell ut, tack vare bakgrunden. Tänkte lite i de banorna när jag började skissa, men tyckte att jag misslyckades så det var ju roligt.
.
Jag pysslade lite i picasa, gjorde bilden lite kornigare, förstärkte färgerna, dock bara en aning. Roligt värre. Lättroad som jag är, hade jag jättekul!
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är riktigt duktig! Kram/ C.

2010-08-11 @ 02:47:13
URL: http://studywar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0