Bebis...

Hejsan!
 det var länge sedan... ingen idé att urskuldra sig hela tiden. Bloggen har varit lite sovande ett tag om man säger så. Kanske ska väcka den till liv lite...
De senaste åren har jag varit lite upptagen med att föda och ta hand om världens underbaraste lilla Julia. Idag är hon hela 17 månader och hon är meningen med mitt liv numera. Herregud säger jag bara. Går inte att föreställa sig hur underbart det är med ett barn förrän hon ligger där i ens famn och tittar rakt in i ögonen, in i själen och säger mamma med en blick fylld av kärlek. Oplanerad var hon, men så välkommen. 
 
 Ritar faktiskt fortfarande lite då och så, när tiden finns så jag kommer kanske att lägga upp lite nya teckningar här....

Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej jag ser att du är väldigt duktig på att rita jag vill jätte gärna vilja ha en ritad bild av mig skulle du vilja rita mig? Med pris såklart hoppas vi kmr överens, btw du har en jätte söt bebis. :)

Min mailadress är [email protected]

2013-04-27 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0