Trög..

Jag har inte glömt er, tvärtom. Jag tänker på er ofta och får lite ångest för att jag inte uppdaterar!
Vet ni jag fick för mig att jag inte hade uppdaterat på en månad, jag gick och trodde det och var
besviken på mig själv! Ser ni, alla hästar är inte riktigt hemma däruppe ;)
.
Vill ju helst uppdatera när jag har något att visa för er. Tycker inte att det är så intressant att skriva
om mig själv, händer ju i princip inget i mitt liv just nu, mer än att jag utreds av sjukvården som ni vet.
Tre läkarbesök den här veckan, varav ett var i Stockholm. Långsamt går det. Jag gillar inte att förlora
kontrollen, man är ju helt utelämnad till någon annan när man utreds, beroende av någon annans kunskap
och vilja. Speciellt när man med egna ögon fått erfara att läkare inte är några övermänniskor som man
tidigare trott. De har ju missat rätt mycket i min utredning som jag fått se till att lösa på egen hand,
det är därför jag går till en annan läkare i Stockholm. Vilket yrke man än utövar borde det viktigaste vara
att lyssna.
Hur intressant är jag på en skala? Typ noll, där ser ni.
Jag har påbörjat MÅNGA teckningar men jag har inte lyckats slutföra någon. Cirka femton stycken och då
skojar jag inte. Jag mår inte så bra just nu bara.
Hoppas att ni mår bra och att era liv är som ni vill att de ska vara! En stor kram till er och TACK för era
fina kommentarer!
.
Texten är lite konstig men jag hoppas att jag ska få lite hjälp med designen. Har frågat ett par stycken om
hjälp så det kommer förhoppningsvis snart att bli bättre! Har inte fått svar än men jag hoppas och håller tummarna!
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas det blir bättre ^^ anyway... jag väntar ivrigt på nästa teckning.

2010-10-03 @ 21:20:43
URL: http://gizmo.ratata.fi
Postat av: Ida

Ta hand om dig gumman!



Stor kram Ida

2010-10-05 @ 12:46:29
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: frida

Åh, jag hoppas verkligen att det ordnar sig. Att du börjar må bättre och att läkarna lyssnar på och hjälper dig!



Du behöver ha dåligt samvete för att du inte uppdaterar bloggen. Motivation är flyktig, och det är inspirationen också. Den finns inte alltid där, men det gör nog de som följer dig. För du är en alldeles enastående konstnär!



Ta hand om dig!

Stor kram!

2010-10-05 @ 19:46:21
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0