Hej, ni fina..

Jag lever, om nu någon skulle tro motsatsen (förstår er i så fall)! Ber återigen om ursäkt för dålig uppdatering, men jag vet inte vad det är för fel på mig. Jag börjar rita på något sedan bara tröttnar jag, så där rakt upp och ned och börjar då på något annat. Så där håller det på! Konstigt.
Som vanligt är det lite sisådär mig och min jäkla hälsa. Men jag är faktiskt en optimist och vid gott mod, det tror jag hjälper. Jag har 38,5°  i feber (vet inte varför, har ingen förkylning), men sitter just nu och fnittrar åt Hollywoodfruarna, så kan det vara.
De är förresten väldigt roliga, lite verklighetsfrånvända men väldigt underhållande. Jag förstår dem som castade serien, det är riktiga original och oerhört roliga karaktärer de valt till serien. Dock trampar ju inte alla omkring med fötterna på jorden, med oss andra, om man säger så. Men det är det är roligt, blir ju en ordentlig kontrast i förhållande till mitt eget liv.  Maria Montazami, hon verkar så genuin och snäll. Henne är skulle jag älska om jag träffade henne, det är jag säker på! Urmysig mamma har hon. Nästan lika gullig som min, men bara nästan.
En stor kram till er och TACK för att ni lämnar så fina och omtänksamma kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad kul att du äntligen är tillbaka och skriver något, hoppas att du mår bättre snart. :)

Krya på dig!

2010-10-26 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0