W.I.P och tack

Hoppas ni mår bra! Själv har jag idag kämpat med en beställning föreställande Hello Kitty i olja, den ska var klar till på fredag så det är bråda dagar nu! Tror att jag ska testa att stoppa in tavlan i ugnen för att få den att torka snabbt. Det är kul faktiskt att måla, har saknat det lite. Bild kommer upp senare.
.
Jag vill tacka för de fina kommentarer jag fått, de värmer och inspirerar. Jag har inte hunnit svara än på alla men TUSEN TACK! Jag får energi av era snälla ord och det är jag otroligt tacksam för, för energi är något jag har brist av.
'
Bilden nedan håller jag på med, blyertsfärgad är hon dock, ändrade färgen lite i mitt  kära Picasa. Men teckningen får vänta lite pga beställningen, men slänger uppe en halvfärdig version.
Sov gott, så hoppas vi på bättre uppdatering här i morgon. Massor med kramar!!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Så himla vackert, vilken sagolik bild!



Puss!

2010-08-05 @ 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0