Vår bebis

Idag har jag varit hemma hos lilla mamma och lagat mat. Jag kallar henne "lilla" hela tiden, men det beror på att hon är pytteliten, jag är 173 cm medan hon bara är 153. Lilla gullemamma. Jag bjöd henne på spaghetti och köttfärssås. Lyxigt värre! Därför har jag inte hunnit rita så mycket idag..
Sedan så träffade jag en gammal kompis, Samuel som ska flytta till Spanien i morgon. Ensam, det är modigt. Han tyckte att jag skulle hänga med. Lockande. Men jag har ju Dennis. Skulle inte kunna lämna min älskling. Fast kul skulle det vara!
.
Visst var det varmt idag? Här var det i alla fall hett! Kändes som en riktig sommardag även om hösten på något sätt redan infunnit sig.
Efter att jag varit hos mamma så åkte jag och Dennis och badade med vår bebis. Baileys är verkligen vår bebis. Mycket kretsar kring honom, han är bortskämd som bara den. Han är aldrig ensam utan han är alltid med oss eller med svärmor om vi jobbar eller gör något. Han har det bra, han....
.
Jag håller förresten på med många teckningar nu, ska försöka göra klart en i kväll och jag lägger upp den så fort som möjligt. Kanske i natt, jag är ju verkligen en kvällsmänniska har det visat sig på senaste tiden.
.
Tack för alla fina kommentarer, svarar snarast. Har haft mycket att göra därför har jag inte haft så mycket tid till kommentarer. Ni är verkligen underbara!

Jag fotade lite idag. Sov gott och kram på er!

.
.
.
.
.

.
..
.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka härliga bilder! Han älskar verkligen att bada den där :)



Kramar Ida

2010-08-24 @ 16:29:20
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Bilderna är jättebra! ÄLskar den på bara vatten. <3

Kram

2010-08-24 @ 16:54:20
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Susanne

Öh, heter hunden Bailyes på riktigt? Kalaskul =)



Har 2 favoriter bland bilderna som jag gillar extra mycket, dels den störtsköna när han gör störtdykning asgarv och den när det bara är hav och en svart färgklick som rusande intar vattnet så att det formligen yr omkring honom, precis fångad i rätt ögonblick genom linsen



Ha en fortsatt skön fredag!

2010-08-27 @ 23:08:05
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0