Present till mamma

Här är min mammas katter, eller vår familjs katter. Min mamma fyller år i veckan och jag har ritat ett porträtt av hennes älskade bebisar. Nu när jag och mina systrar har flyttat ut, min yngsta syrra bor dock hemma deltid kan man säga, så har kissarna tagit vår plats. Vegas och Tiesto, kallas för Tisse. Jag tror att jag har nämnt dem förut, de är två ursöta norska skogisar och de är dessutom halvbröder. Min mamma älskar dem verkligen, så jag tänkte att det skulle vara en bra present till henne. De är bara fotade, jag håller på med dem nu, de ser mycket "mjukare" ut i verkligheten. Gahh, att det ska vara så svårt att få bilderna att se hyfsade ut på bloggen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0