Angel

Denna skissade jag i natt när jag inte kunde sova. Klockan 5 kom jag i säng och vaknade kl.9. Hej och hå.
Ser dock till att använda energin till att måla. Har målat en ny Hello Kitty tavla som jag ska sälja. Bloggshoppen kanske är bra, har sålt en tavla där förut. Att vara sjukskriven, är inte bra. Fattigt värre så därför tänkte jag att det skulle vara bra att måla, och Hello Kitty var helt seriöst skitrolig att göra. Färggrannt och gulligt.  att måla har dessutom terapeutiska effekter så det är bara bra! Hello Kitty tavlanjag gjorde i natt är nästan likadan som den jag gjort innan. Men jag har flera motiv som jag vill göra om någon vill köpa vill säga.
.
.
...
...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: hundarna hälsar tusen tack ;)

Och jag säger detsamma otroligt snällt sagt av dig, kul att du gillar min sångröst =)



Du var fantastisk på att skapa tavler, önskar jag hade en sån talang..fixar du tavler på beställning eller skapar du bara ur fantasin ?

kram

2010-08-10 @ 15:59:50
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

Sv: ja det är bara att kommentera i bloggen så mycket du vill och orkar så är du med i tävlingen.



Ja självförtroende är otroligt viktigt och bra när man skapar, men du är otroligt duktig så jobba på att förstå det själv så kommer det att bli toppen ;)



jag har gått i musikklass 5-9:an, musikgymnasium, musikalskola och rock&pop-utbildning och min högsta dröm är att få arbeta med musik. men tyvärr så har det inte hänt än =/

2010-08-10 @ 16:42:36
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Louise - Paper and Pen

Sv: tackar! :D



herrejösses.. det är nya kreationer varje gång jag går in på din blogg! Supersnyggt!



ha det bra!

2010-08-10 @ 19:10:42
URL: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0