PMS

Mens, det är något jag verkligen avskyr! Det är visserligen bra att man vet att allt fungerar, jag skulle ju inte vilja vara utan den heller. Men det är allt som kommer med mensen. Jag har en b la mensvärk som inte är "utav denna världen" som min svärmor skulle säga.

 Mensproblem:
  •  En knivmördare bor i magen.  Det känns verkligen som om någon hugger knivar i magen alternativt klämmer ihop äggstockarna,  medan denne någon skrattar och hånar under tiden. Förjäklig mensvärk med andra ord. 
  • Man blir svullen i hela kroppen, speciellt brösten som blir sväller en storlek, blir DD och sprängande ömma. 
  • Allt blod som forsar ur en,  som kan bilda en mindre sjö. Hehe, ursäkta den mentala bilden.
  •  Man blir sugen på allt möjligt. Pizza, godis och allt annat onyttigt man kommer på. Ben & Jerry blir helt plötsligt min allra bästa vän.
  • PMS, den oundvikliga pms:en som egentligen ska komma innan mensen, men som på mig håller i sig under hela menstruationen. Den får mig att bli gråtmild och svartsjuk. Jag kan inte åka till affären med D för då tror jag att han vill ha ALLA han tittar på, istället för mig som är fulast i världen. Jag vill då slå stekpannan i huvudet på honom..hehe. 

 Schizofren situation och dragen till sin spets men jag känner mig faktiskt helt personlighetsförändrad!  Jag blir inte heller bättre av p-piller tyvärr. D får helt enkelt börja att skämma bort mig eller hålla sig undan.. :)
                                     
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0