Kissie och Kenza...

  Jag satt och funderade lite på hur man ska marknadsföra sin blogg. Marknadsföra låter lite fel, men det är ju vad man gör. Att sitta och skriva för sig själv, känns ju minst sagt lite underligt. Ungefär som att gå och prata för sig själv, det gör man inte alltför ofta och inte utan att känna sig lite udda!  
 
  Det är en  fantastisk känsla att veta att någon faktiskt läser det man skriver. Nu är det dock lite tomt.. Men syns man inte så finns man inte. Hur ska man då synas? 

   Man kan köra på Kissie-stilen, det vill säga vräka ur sig vad som helst för att få lite uppmärksamhet. Allt för att provocera sig till uppmärksamhet. Kanske inte värt att sälja sin själ för att folk ska reagera och på så sätt generera lite cash?
Eller kanske Kenza-stilen, sitta posa och puta lite och föreviga det 100000 gånger? Inget ont om dessa tjejer, de är båda framgångsrika och säkert gulliga under " bloggytan".

  Summa summarum, jag vill att någon ska läsa bara utan att  sälja min själ, men jag vet inte hur jag ska bära mig åt! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0