Nalle Puh igen..

 Jag lägger ut den här igen så den hamnar i rätt kategori. Pedant fasoner, men rätt ska ju vara rätt!

Sitter just nu och ritar på en teckning av Tisse, en liten kisse. Han är så otroligt gullig så det är inte klokt. Min syster skaffade honom först, men tragiskt nog så blev hon allergisk så han hamnade till slut hos mina föräldrar. 
 
Jag kommer ihåg första gången lilla Tisse såg vår stora hund Bailey's. Bailey's är en stor svart vovve och kan nog se lite skräckinjagande ut! Lilla Tisse blev så rädd så han kissade ned mig, min vita tunika blev gul på framsidan. Stackaren!


                       
                              Den här har jag målat i oljefärg på duk, den är ganska liten A4. Den är 
                              bara fotad, äger inte originalet längre.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jätte fin!!



Har frågestund på min blogg! skulle va kul om du ville fråga något :)

2009-07-18 @ 23:18:30
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej kul med ngn ny som kikar in på min blogg!



Vad du ritar fint och vilka bakverk du gör, helt otroligt, jag behöver väl inte fråga om du är skolad för det, Otroligt säger jag, helt fantastiskt!



Bloglovin hade du inte, synd det är ett jättebra verktyg,

Natti Natti

2009-07-19 @ 00:43:42
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Anki

Ja då tycker jag att du ska skaffa det, det är så mycket lättare när man har en del bloggvänner då är allt samlat på ett och samma ställa och förenklar mycket när man ska gör kommentarer, ännu bättre det är mycket lättare för mej att följa dej där



Natti Natti

2009-07-19 @ 01:17:47
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0