Ritar Tisse..

Sitter bredvid min älskling här i soffan. Han följer Hemsökta hus med stort intresse. Han är helt inne i det, själv tycker jag att det är lite tråkigt att de aldrig visar några övernaturliga händelser! Men det är säkert svårt att dokumentera, men de kan ju bluffa lite. Det vet man ju aldrig. Men jag är övertygad om att det finns någon bortom vår värld. Jag har varit med om en del händelser som jag inte kan förklara.

 Nu sitter jag och skissar på Tisse. Sötaste lilla kissen. Jag lägger ut ett utkast så får ni se vad jag håller på med! Än så länge har jag bara gjort konturerna och huvudet men den håller på att arta sig! Det är så jag går tillväga när jag ritar. Först konturer sedan detaljer!

                                       
                                         Min teckning är ritad med grafit än så länge.


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken fantastisk teckning! Tisse ser ju ut PRECIS så! Oh, du är tokig människa! Hur kan du vara så duktig? Uppdatera ggr 1000 tack =) Púss

2009-07-20 @ 21:19:01
Postat av: Mia

Sv: Tack så mycket :) Jag gillar den också. Det är min kompis lillasyster som har tagit bilden vid en sjö i närheten. Hon är fantastiskt duktig på att fotografera.

Min syster och hennes sambo skiljer det 12 år emellan och det tycker jag inte är ett dugg konstigt. Men ändå kan jag inte riktigt förlika med mig tanke på en kvinna som själv har 23-åriga barn och dejtar en 21-åring kille... Det känns lite avvikande.

2009-07-20 @ 21:28:28
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka fantastiska teckningar du ritar förresten. Helt otroligt fina :) Vilken talang!

2009-07-20 @ 21:29:26
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Nikita

Sv: Good, jag hade lite svårt att komma på vad jag älskar/hatar. Tog de småsakerna som får mig att antingen le eller rynka på ögonbrynen.. :o

2009-07-20 @ 22:35:08
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0