Nalle Puh & Co

Sitter här i soffan och skissar lite förstrött, motivationen ligger väl inte direkt på topp. Min kära sambo hade den stora vänligheten att gå och lägga sig och lämna mig ensam här i soffan. Det var ju snällt...hehe...
Ska ladda ner Picasa tänkte jag, har förstått att det är ett bra program för att redigera bilder i. Jag ska börja scanna in mina bilder, de som jag lägger upp nu är bara fotade med min gamla mobil, men håll ut, kvaliteten kommer att förbättras allteftersom.
Ett beställningsjobb, en oljemålning till en liten pojkes nyrenoverade rum. Är inte jättenöjd men den funkar :)
Kramar// M ( Ska nog fixa en signatur, det ser så professionellt ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0