Min skiss som håller på att bli teckning....

 Detta är vad jag styr med nu. Ritar och ritar för hela slanten. Då och då googlar jag lite, för att se om jag skulle kunna ordna en ny design till bloggen själv. Jag är inte vidare skicklig på datorer överhuvudtaget så det kanske är ta sig vatten över huvudet!

 Hehe, ser nu att jag kommer att behöva göra några nödvändiga korrigeringar på teckningen nedan. Kvaliteten blir så dålig när man fotar. Usch! Ganska bra att fota (skulle dock hellre scanna in den) för att sedan titta och bedöma om man gjort några fel. Jag säger bara psycho-eyes..



Min teckning som jag håller på att rita nu, denna är bara fotad. Scannern 
är på tyska. Får vänta tills min älskling kommer hem...

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; hihi varsågod ^^ det var kul att jag var bland de första :D

åå tack så mycket, jätte snällt sagt <3

2009-07-12 @ 16:33:07
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0