Lilltissen...


 En av världens sötaste kissar. Denna lilla Norska skogskatt bor hos mina föräldrar tillsammans med sin halvbror Vegas. Kissen på bilden heter Tiesto, men kallas för Tisse eller Lilltisse (han är minst och yngst). Det kanske inte syns så tydligt att det står Tiesto på bilden, men jag tror att jag är lite ursäktad då detta var mitt allra första försök till att göra något i Picasa. Det är inte bara enkelt, får läsa instruktionerna eller något. Har man en Mac som jag har, är det lätt hänt att man blir lite lat då allt sker så smidigt med en Mac. 

 Men nu jäklar, ska jag göra det lite fint här på bloggen. Nästa steg är en lite mer inbjudande design, funderar på att skaffa lite hjälp med det. Verkar vara ganska många som erbjuder sina tjänster på det området här i bloggvärlden. Vissa bloggar är riktigt snygga! 

 Nu ska jag nog ta och ringa min syrra, hennes kille klarade precis teorin för lastbil. Grattis, så duktig, man blir ju riktigt stolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0