God natt..

Oj gissa om jag blev glad när jag såg att jag fått min första prenumerant! Happy, happy och lite mer happy! Tack, vem du nu är! You made my day! 

Nu ska jag ställa mig en stund på min kära Crosstrainer för att motionera bort lite mensvärk. Min älskling var så gullig, han hade köpt lite naturgodis åt mig. Bananyoghurtgodisar, väldigt gott. Det måste ju vara nyttigare än vanligt godis. Hoppas  jag i alla fall! Men det är ju sött och innehåller många kalorier, så dessa tänkte jag trampa bort nu.

Sov så gott! Ta hand om er!   

                                                   

                                                     Ungefär så här glad blev jag!!!! Tack! Puss....

Kommentarer
Postat av: linnsan

Naturgodis är bättre än vanligt godis, det är fortfarande inte jättebra MEN naturgodis innehåller inte lika mycket kemikalier och därför kan man förbränna den fortare än vanligt godis, bra va!



Tjing =)

2009-07-22 @ 14:02:22
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0