Hej!

Just nu sitter jag och skissar lite förstrött, försöker öva mig på att rita hår och så kroppen förstås. Visst, man kan titta på en bild (blir bättre) men det är ju ingen utmaning. Och som alltid när jag skissar från huvudet så blir kvinnan så söt. Sockersöt. Nästan lite Blahaha..
Gud vad det regnar idag, tråkig dag. I kväll ska Dennis och hans mamma träffa en mäklare. Huset bredvid är till salu och hon ska troligtvis flytta in där. Punkt.
Ska nog måla klart min tavla nu mellan skisserna. Otåliga lilla jag, har tio olika teckningar på G och en tavla. Fasen man blir lite stressad. Och så ska jag läsa lite körkortsteori, har ju redan klarat teorin men det skadar ju inte att fräscha upp kunskaperna lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0