Nattsudd...

Hejsan!

Det är faktiskt inget kul att skriva inlägg när man inte kan ladda upp bilden.. just so you know :)

 Jag sitter och skissar som vanligt, jag vet inte varför jag har så svårt att göra det på dagarna, jag kommer igång ordentligt när klockan har passerat nio!

Idag har jag och D varit nere hos mina föräldrar, eller de är inte hemma utan i vårt (ok då, deras) sommarhus i Skåne så jag är katt- och blomvakt. Vilket visade sig vara ett grymt tidsödande åtagande! Efter tre timmar var jag klar med alla kattlådor och alla tretusen blommor, paprikor, potatisar och morötter och jag vet inte allt! De mysigaste var dock att kela med de två söta kattkillarna hemma! Saknar verkligen dem!


                                           
                              Ett ganska dåligt mobilfoto på det jag skissar på, posen är lånad från någon, minns inte vem!
                              Pappret är egentligen alldeles för grovt, men när andan faller på får man ta det som finns!
                              Hon är inte så kladdig som hon verkar på bilden..hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0