Sjunger.

 God morgon, skoja bara! Jag har faktiskt varit vaken hela dagen men jag har inte bloggat. Tänkte lägga upp bilden jag målar på i morse, men det krånglade så jag lade helt sonika av. 

 Jag har haft en brutal ångest idag då min uppkörning närmar sig hotfullt... 
När ångesten blir så påtaglig så är det bara att ge upp, hur mycket man än försöker så blir det ingen produktiv dag.

 Något som lugnar oron för mig, är musik. Jag sätter mig ned med en penna och ett block och skriver låtar. Och så sjunger jag och sjunger och sjunger lite till!! Det är min passion här i livet (konst också förstås!) och det var genom musiken jag träffade min Dennis för 5,5 år sedan. Det var dessutom tack vare musiken som jag överlevde all min ångest och ätstörningar och alla motgångar. Musiken har varit och är fortfarande min livlina! Låter dramatiskt men den betyder enormt mycket för mig!

 Så nu ska jag bara våga visa Dennis vad jag skrivit ( har prestationsångest vad det än är jag har skapat, tavla, musik eller tårta)... Det är ju Dennis som är proffset så man blir ju lite nervös även om man varit tillsammans i fem år. Mes, är jag, jag vet!! ;)


                    

Kommentarer
Postat av: Ida

Uppkörningen kommer nog gå kanon ska du se!



Kramar Ida

2009-08-10 @ 20:35:46
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är skönt att komma iväg och träna. Oftast brukar man ju känna att man inte har tid, men jag ska försöka prioritera in träningen här nu så jag får in det i min vardag.



Ja man är verkligen utsatt. Har haft en riktigt psykogubbe efter mig ett tag. Men han har slutat nu som tur är. Det skulle ju vara bra att ha något sorts skydd faktiskt. Men jag tror inte att pepparsprej är lagligt? Har i alla fall ingen aning om hur man kan få tag på det. När jag är på jobbet så har jag ju i alla fall larm på mig. Nej man ska vara försiktigt.



Ha det så bra idag gumman!

Kramar Ida

2009-08-11 @ 05:22:55
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0