Trulls...

För ett par dagar sedan så följde jag med Dennis till stan då han hade bestämt träff med en kille för att sälja däck. Vi mötte honom på en parkering på Ingelstad då han kom från Motala och vi bor lite utanför Norrköping. Kan vara lite svårt att hitta hem till oss. Jag tänkte att sitta kvar i bilen och låta karlarna sköta sitt. Då ser jag att mannens fru kliver ur deras bil och klappar och stryker något pyttelitet ömt i sin famn. Då kan jag ju säga att jag fick eld i baken, jag älskar verkligen djur. Och vad får jag se när jag kliver ur bilen om inte det absolut sötaste jag sett i hela mitt liv! En liten valp! 

 De hade döpt det lilla livet till Trulls och han var endast nio veckor gammal. En blandis, Dvärgspets, Chihuahua och Pekinges. Jag smälte genast och jag blev KÄR när han kärleksfullt började tugga på mina fingrar. Åh, vad jag ville ta hem honom. Försökte byta honom mot bilen och huset men av någon outgrundlig anledning så gillade de honom för mycket. Hehe. ;)

Jag fäste mig mycket vid Trulls på den korta stunden och helt seriöst har jag faktiskt drömt om honom varje natt sedan dess. Jag och Dennis bestämde oss för att vi snart ska skaffa en sådan liten gulleplutt! Tack för att vi äran att träffa honom och att vi fick kela lite med honom!


Här är han, den bedårande lilla Trulls:







                            Har han inte världens minsta små tassar? Se så liten han är i förhållande till Jens hand!


                                     


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men vad söt!!



Kramar Ida

2009-08-08 @ 19:20:11
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0