Övningskör

Idag har jag övningskört extremt mycket! Jag har sprängande huvudvärk för att jag spänner mig så jäkla mycket! 
Växellådan ger mig ett nervöst sammanbrott. Som ni förstår så är jag en mycket nervös förare. 
 
 Det konstiga är att jag och min mamma är precis likadana. Hon tog körkort i precis samma ålder som jag är i nu och vi fruktar precis samma saker. Något som ger mig kalla kårar är om man fastnar i en bilkö i en backe. Vi har flera sådana tokiga rödljus i stan. Jag blir livrädd och jag känner svetten lacka i pannan. Tycker det är otäckt när jag har bilar bakom mig, är rädd för att missa dragläget och rulla på bilarna bakom mig!!!

 Jag kanske aldrig kommer att klara att köra upp med en manuell, men det är klart, mamma klarade det ju så då kanske jag också kommer att göra det...någon gång.

 Moroten för att klara körkortet är helt klart den här bilen!!! 315 hästar!!! Supran. Jag ska köra den hela tiden (lysena kommer dock att vara nedfällda för jag tycker att de är ganska fula!!). Till min stora lycka, men Dennis stora förtret så är det automat. Yehooo!! Då kan man koppla av!!

                                  
                                   Vår bil....


                                  

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Snygg bil!



Jag gillade inte heller det där med start i backe, men man vänjer sig :)

2009-08-12 @ 21:36:42
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Adéle Siljemark - EN FOTOBLOGG

Sugen att bli fotograferad, eller bara titta på andra fotografier jag tagit?

Kolla mina fotosessioner och se vad du tycker, bor du i närheten av Växjö, Tveka inte på att höra av dig för att bli fotad, något både du och jag har nytta av!



Om annat, lägg till mig på blogglovin så får du lättare följa med mig under mina fotosessioner jag gör varje vecka. Lägg till mig så gör jag detsamma för dig!



Adele Siljemark - FOTOBLOGG

2009-08-13 @ 00:12:29
URL: http://adelesiljemark.blogg.se/
Postat av: evelina carlson

Sv; haha jadå :) nice!

tack så jättemycket :D

2009-08-13 @ 00:54:21
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0