Lekte lite med pastellkritor..

Kan meddela att jag fortfarande är sjuk... Inte så kul! Har sovit nästan hela eftermiddagen, men när jag vaknade så var jag lite ritsugen.
  Saknar färger lite. Jag har känt att ta fram mina oljefärger och penslar är ett alldeles för stort projekt just nu. Så då är det en bra lösning att skissa lite för att sedan fylla i lite med oljepastellkritor, blir ju inte särskilt detaljerat men man blir glad av lite färger. Blir lite seriefiguraktigt... Ena ögat är visst lite skevt, ser jag nu. Men den är inte "utsmetad" i Iphoto i alla fall...;) Jag försöker....Hehehe....

     Ha en trevlig kväll!!



                                    

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag tycker det blir jättefint när en del av bilden är svartvit och en del har färg :)

2009-08-26 @ 21:34:33
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Lilla Pi

Kroppen är ursnygg (!) men det känns som om högra delen av ansiktet är snedvridet. Kanske beror just på att det ögat är lite skevt och för högt upp. Bra att du inte smetade den här gången. Ser mycket proffsigare ut :)Tycker du har fångat nacken och armarnas pose väldigt bra!

2009-08-26 @ 21:40:45
Postat av: Ellie

Åh vad snyggt!Du har verkligen talang =). Angående den sociala fobin så har jag fått hjälp men ska snart få mer! Jag känner att mitt liv är väldigt begränsat och att jag inte kan göra så många saker p.g.a den så jag hoppas att den hjälp jag får kommer hjälpa till att ta bort den =).

Och tack för din kommentar! Kram! / Ellie

2009-08-27 @ 18:01:17
URL: http://elliebergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0